Diari Kehidupan

Coretan Bicara, Bingkisan Pengalaman

Wednesday, October 13, 2010

Oh, Tidak!! Kejeku menimbun....

Ye, benar!! tu la yang terjadi kat aku skrg..... Byk ye keje yg perlu diselesaikan.. (tp, smpt gk berblogging kan... kui..kui..)  Byk lak projek penambahbaikan yang aku kena handle.... Sebenarnya aku suka byk keje ni... baru keje ni halalkan? Tp (sambil kira projek yg ada, 5 projek besar2), jadi pening kepala sbb tak tau nk wat yg mana satu dulu.. Berguna juga tools Bos Besar berikan tu... yg dok suruh kitaorg sume dlm jabatan ni present... leh praktiskan.. So, bg mengatasi masalah yg aku ade ni, aku rase sbg langkah awal, aku kena wat checklist, then letakkan timeline each projects. Lepas tu, wat priority... So, pelaksanaan projek dpt jln ngan smooth (harapan yg menggunung tinggi ni.. hehehe). Mudah-mudahan aku dapat melaksanakan tanggungjawab yg diberikan ini dengan jayanya... Chaiyokkkk Ummi!!!!

No comments:

Post a Comment